Premiera tegorocznego cyklu eventów Beauty Street miała miejsce w CH Arkadia w dniach 15 i 16 czerwca. Inicjatywa ta pozwoliła marce Douglas zapewnić konsumentkom możliwość wzięcia udziału w niezwykłej podróży po świecie piękna. W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w CH Arkadia zostały wydzielone strefy, m.in. pielęgnacji, makijażu oraz stylizacji włosów. O wyjątkową oprawę wydarzenia zadbały marki premium dostępne w perfumeriach Douglas zarówno na wyłączność: Bobbi Brown, Giorgio Armani Cosmetics, La Mer, Nude by Nature, Laura Mercier, Douglas Collection, jak również Clarins Make up, Dior, Guerlain, Lancome i YSL.
Marka Douglas już od kilku lat organizuje w wybranych miastach wyjątkowe spotkania Beauty Street. W tym roku sam koncept przeszedł metamorfozę – został unowocześniony i bardziej dopasowany do potrzeb konsumentek. Specjalną przestrzeń zaprojektowano w taki sposób, aby każdy mógł odbyć podróż po świecie piękna i odkryć najlepsze rozwiązania dla siebie w zakresie pielęgnacji oraz makijażu. Beauty Street to pięć wyjątkowych stref.
Każda kobieta, która chciała skorzystać z atrakcji przygotowanych przez markę Douglas, swoją podróż zaczynała w Strefie Pielęgnacji, gdzie eksperci, np. marki La Mer oczyszczali skórę i odpowiednio przygotowywali ją do wizyty w Strefie Make-Up. Tam na gości czekali profesjonaliści, którzy nie tylko wykonywali makijaże z użyciem produktów takich marek, jak: Giorgio Armani Cosmetics, Lancome, Yves Saint Laurent, Nude by Nature, Laura Mercier, Clarins Make Up, Bobbi Brown, czy Douglas Collection, ale także zdradzali tajniki najnowszych trendów i dzielili się swoją ekspercką wiedzą. Do dyspozycji gości było aż 20 w pełni wyposażanych stanowisk. Perfekcyjny makijaż to jednak nie wszystko!
Kolejnym krokiem była wizyta u Stylistów Fryzur marki Balmain Hair Couture oraz konsultacja z Ekspertem Perfum, który pomagał dobierać odpowiedni zapach. Na koniec marka Douglas przygotowała dla wszystkich biorących udział w metamorfozach niespodziankę – profesjonalną sesję zdjęciową.
Tegoroczny cykl Beauty Street był inny niż dotychczasowe! W tym roku poza wyjątkowymi Strefami na Scenie Głównej marka Douglas przygotowała szereg atrakcji. Nie zabrakło pokazów makijażu na żywo, wywiadów ze światowymi ekspertami, a także wyjątkowych animacji artystycznych. Całe wydarzenie poprowadziła znana i lubiana aktorka – Katarzyna Cichopek.
Partnerzy akcji:
Balmain Hair Couture, Bobbi Brown, Clarins Make up, Dior, Douglas Collection, Giorgio Armani Cosmetics, Guerlain, La Mer, Lancome, Laura Mercier, Nude by Nature, YSL.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/premiera-nowej-odslony-beauty-street-by-douglas-w-warszawie